تحقیق جنتو توزیعی متفاوت برای آدمهای متفاوت

دسته بندي : مهندسی » مهندسی کامپیوتر
دانلود تحقیق با موضوع جنتو توزیعی متفاوت برای آدمهای متفاوت،
در قالب word و در 7 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
یکی از مسایل بسیار مهم و دردسرساز در لینوکس تنوع بیش از حد در ابزارهای آن است که با وجودی که می‌تواند مفید واقع شود به همان میزان می‌تواند گمراه‌ کننده باشد. از مهمترین موارد عینی این موضوع تنوع بیش از حد توزیع‌های لینوکس است.
ممکن است عنوان این مقاله برای شما عجیب و اغراق‌آمیز به نظر بیاید ولی احتمالا پس از خواندن کامل آن با این عنوان موافقت خواهید کرد. جنتو شاید یکی از اسرارآمیز ترین توزیع‌های لینوکس باشد که بسیاری از آن می‌ترسند و ترجیح می‌‌دهند از یک توزیع ساده‌تر برای کارهای خود استفاده کنند. شاید بهترین کلمه برای توصیف جنتو، ساده نباشد ولی بسیاری از مطالبی که در مورد سختی جنتو گفته می‌شوند بیشتر شایعات است تا واقعیت. اگر می‌خواهید بیشتر در این مورد بدانید این مقاله را تا آخر مطالعه کنید. 
تاریخچه: چرا یک توزیع دیگر؟ 
یکی از مسایل بسیار مهم و دردسرساز در لینوکس تنوع بیش از حد در ابزارهای آن است که با وجودی که می‌تواند مفید واقع شود به همان میزان می‌تواند گمراه‌ کننده باشد. از مهمترین موارد عینی این موضوع تنوع بیش از حد توزیع‌های لینوکس است. گرچه ممکن است نکات مشترکی در میان بسیاری توزیع‌ها وجود داشته باشد ولی واقعیت این است که موارد مشترک بسیاری بین آنها وجود دارد به طوریکه می‌توان بسیاری از آنها را به عنوان توزیعهای والد و توزیع بچه طبقه‌بندی کرد. اولین سوالی که ممکن است به ذهن هر کاربر لینوکس برسد این است که کدام توزیع؟ بعد از مدتی این سوال به سوال دیگری تغییر می‌یابد: چرا یک توزیع دیگر؟ 
دسته بندی: مهندسی » مهندسی کامپیوتر

تعداد مشاهده: 2037 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: Word

تعداد صفحات: 7

حجم فایل:136 کیلوبایت

 قیمت: 20,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 7 صفحه، قابل ویرایش.